La Bibliothèque de Neverwinter Nights
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Auteur | Message |
zogzog59 Grand Chevalier Messages: 123 |
zog zog !!!
c'est quoi la ligne de commande qui permet d'équiper un pnj? je voudrai la mettre dans une action conséquente d'un dialogue. après que le pnj aurait reçut une tunique par le pj, il s'équiperait de celle-ci. merci d'avance. _________________ Les vaux module rp |
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-MeteZ- Seigneur Messages: 205 Localisation: Région Parisienne (95) |
NWScript : // Equip oItem into nInventorySlot. // - nInventorySlot: INVENTORY_SLOT_* // * No return value, but if an error occurs the log file will contain // "ActionEquipItem failed." // // Note: // If the creature already has an item equipped in the slot specified, it will be // unequipped automatically by the call to ActionEquipItem. // // In order for ActionEquipItem to succeed the creature must be able to equip the // item oItem normally. This means that: // 1) The item is in the creature's inventory. // 2) The item must already be identified (if magical). // 3) The creature has the level required to equip the item (if magical and ILR is on). // 4) The creature possesses the required feats to equip the item (such as weapon proficiencies). void ActionEquipItem(object oItem, int nInventorySlot) |
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P.Patoche Chevalier Messages: 70 Localisation: France 77 |
NWScript :
void main() { string sStrip05 = "tag_item"; // tag de l'item que le pnj doit mettre object oStrip05 = GetObjectByTag(sStrip05); ActionEquipItem(oStrip05, INVENTORY_SLOT_CHEST); } patoche. |
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zogzog59 Grand Chevalier Messages: 123 |
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